Sicondu a National Retail Federation (NRF), Aostu pare esse u mese più crudele per i speditori americani in u Pacificu.
Perchè a catena di furnimentu hè stata sovraccaricata, hè previstu chì u numeru di cuntenituri chì entra in l'America di u Nordu stabiliscerà un novu record per a dumanda di spedizione durante a stagione di vacanze. À u listessu tempu, Maersk hà ancu emessu un avvirtimentu chì cum'è a catena di fornitura affruntà una pressione più grande stu mese, a cumpagnia urge à i clienti à rinvià cuntenituri è chassis u più prestu pussibule.
L'agenza di tracciamentu di u portu glubale di NRF hà previstu u venneri chì l'impurtazioni di i Stati Uniti in Aostu ghjunghjeranu à 2,37 milioni di TEU. Questu supererà u totale di 2,33 milioni di TEU in maghju.
NRF hà dettu chì questu hè u più altu tutale mensile da quandu hà cuminciatu à seguità i cuntenituri impurtati in u 2002. Se a situazione hè vera, i dati per l'aostu aumenteranu da 12,6% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu.
Maersk hà dettu in una cunsultazione di i clienti a settimana passata chì per via di a congestione crescente, "hà bisognu di assistenza critica da i clienti". U più grande trasportatore di containeru di u mondu hà dichjaratu chì i clienti anu tenutu containeri è chassis per assai più tempu di u solitu, causendu una carenza d'importazioni è aumentanu i ritardi in i porti di partenza è di destinazione.
"A mobilità di a carica di u terminal hè una sfida. Quantu più a carica ferma in u terminal, u magazzinu o a terminal ferroviaria, u più difficiule serà a situazione ". Maersk hà dettu: "Spergu chì i clienti tornanu u chassis è i cuntenituri u più prestu pussibule. Questu permetterà à noi è à l'altri fornituri di avè l'uppurtunità di spedinu l'equipaggiu à u portu di partenza d'alta dumanda à una velocità più veloce ".
U trasportatore hà dettu chì i terminali di spedizione in Los Angeles, New Jersey, Savannah, Charleston, Houston, è a rampa ferroviaria in Chicago estenderanu l'ora di cummerciale è aperte u sabbatu per accelerà u trasportu di carichi.
Maersk hà aghjustatu chì a situazione attuale ùn pare micca finisce prestu.
Dicenu: "Ùn aspittemu micca chì a congestione sia alleviata in u cortu termini... À u cuntrariu, hè previstu chì l'aumentu di u voluminu di trasportu di tutta l'industria cuntinueghja finu à u principiu di u 2022 o ancu più longu".
Cari clienti, affrettatevi è ordinatescaffalièscaleddida noi, u trasportu serà solu più altu è più altu in pocu tempu, è a carenza di cuntenituri diventerà sempre più scarsa.
Tempu di Postu: 11-Aug-2021