Sei tendenzi in u sviluppu di l'industria di l'equipaggiu di magazzinu

U sviluppu di l'industria di l'equipaggiu di magazzinu logistica mudernu hà sei direzzione principali: integrazione di inventariu cumpleta, prumove a reengineering di u prucessu di supply chain; Integrazione prufonda di risorse di almacenamentu per sustene u sviluppu di e-commerce; A creazione di magazzini intelligenti, cumpleta gradualmente l'Internet magazzinu; Interconnessione di piattaforme d'infurmazione per aiutà à stabilisce un sistema di distribuzione urbana cumuna; Per spiegà u valore di l'inventariu è guarantiscenu u più standard di gestione di a carica; Applicazione innovativa di tecnulugia verde per prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu cuntinui di l'industria di magazzini.

 

 

 

Prima, integrazione cumpleta di l'inventariu per prumove a reingegneria di u prucessu di a supply chain

 

In u futuru, u prucessu di a supply chain serà ottimisatu da u tempu à u tempu per integrà l'inventariu di u cunsumu, l'ingrossu, l'ingrossu è l'almacenamiento, riduce l'inventariu di merchenzie di tutta a sucietà, pianificà inseme a pianificazione di u magazzinu, compie u almacenamentu centralizatu è a distribuzione cumuna. , per migliurà a tarifa di l'applicazione di u magazzinu, accelerà a circulazione di merchenzie, riduce u costu logisticu è migliurà l'efficienza di l'operazione ecunomica.

 

 

2. Integrazione di prufundità di risorse di magazzinu per sustene u sviluppu di e-commerce

 

Cù u sviluppu ecunomicu chì entra in a nova normale, l'integrazione prufonda di e risorse di almacenamento, a spartera in linea è offline di e risorse di almacenamento, è a spartera di l'inventariu di merchenzie serà a nova tendenza di u sviluppu di l'industria. è rinfurzà l'esperienza di u cunsumadore cum'è u centru, integrà e risorse di magazzinu di l'impresa, aghjustà a pianificazione di u centru di distribuzione, ottimisà a struttura di l'inventariu, innuvà u modu di gestione di u locu di a merce è u prucessu di cummerciale, cooperà cù l'urganizazione di distribuzione di merceria, custituiscenu a reta di integrazione di distribuzione di magazzini. sistema; L'imprese di magazzinu è logistica si concentranu nantu à risponde à i bisogni di a logistica in linea è offline, integranu risorse di almacenamentu suciale, migliurà a rete di almacenamento è distribuzione, innuvà u modu di operazione di almacenamentu è sustene u sviluppu di e-commerce.

 

 

Terzu, u stabilimentu di magazzini intelligenti cumpleta gradualmente u magazzinu Internet

 

Dopu a migliione di u sistema d'infurmazione di gestione di magazzini, l'implementazione di l'equipaggiu di almacenamentu automaticu è di classificazione, u migliuramentu di l'Internet di e cose è a tecnulugia di l'Internet mobile, a gestione di l'almacenamiento intelligente serà gradualmente cumpleta; Basatu nantu à u cloud computing è big data, custruisce un basa di dati cintrali di piattaforma Internet di almacenamentu, sparte risorse di almacenamentu è infurmazioni d'inventariu di merceria, implementà a gestione di "magazzinu in nuvola" in i punti di magazzinu, cumpleta gradualmente u cummerciu in linea, pianificazione in linea, seguimentu in tempu reale è monitoraghju di e risorse di almacenamentu, è migliurà u livellu di gestione di magazzini. tutta a sucetà.

 

 

IV.L'interconnessione di e plataforme d'infurmazione aiuta à stabilisce un sistema di distribuzione urbana cumuna

 

Dapoi u Ministeru di u Cummerciu hà lanciatu u prughjettu pilotu di distribuzione cumuna urbana, e cità grande è mediana in tuttu u paese anu urganizatu a distribuzione cumuna à diversi livelli, è alcune cità anu stallatu piattaforme d'informazione publica per a distribuzione urbana.L'interconnessione di e plataformi d'infurmazione diventerà una dumanda endogena per a distribuzione urbana. Per mezu di u cumpletu di l'interconnessione trà e piattaforme, u almacenamentu centralizatu di l'offerta di risorse è l'infurmazioni di a dumanda, u dispatch raghjone di i veiculi di distribuzione, è a cumpiimentu di a spartera di risorse in e trà e cità, l'urbanu. sistema di distribuzione cumuni hè ottimizatu da u tempu à u tempu.

 

 

V. Esplora u valore di l'inventariu per guarantiscenu a gestione di più standard

 

Cù u standard naziunale "standard di gestione di terze parti di guaranzia di merci di tubu" per l'implementazione di l'implementazione, "a piattaforma d'informazione publica di gestione di merci di tubu di guaranzia naziunale" per spinghje l'applicazione di l'urganizazione di l'industria aumentà l'autodisciplina, a gestione di l'inventariu di l'imprese di magazzinu pò esse migliuratu in più, valore d'inventariu di energia, guaranzia industria di gestione di merchenzie tubu in China sarà fora di u currenti downturn, direzzione standardization.

 

 

VI.Innuvate è applicà a tecnulugia verde per prumove a trasfurmazioni cuntinua è a prumuzione di l'industria di magazzini

 

A tecnulugia di almacenamentu è distribuzione verde realizata in u futuru si focalizeghja nantu à u fotovoltaicu di u tettu di u magazzinu di bobina, u sistema di illuminazione, a tecnulugia di conservazione frigorifera è di risparmiu d'energia, l'automobile di nova energia, l'innuvazione di imballaggi verdi di logistica di l'imprese elettriche è l'applicazione di stop sarà ancu spartutu cù a distribuzione cumuna urbana. , siparazione di fasi di ciculu di vassoi, travagliu di standardizazione di logistica cummerciale, prumuzione di trasfurmazioni di magazzini.


Tempu di post: 20-Jan-2021