Istruzzioni di sicurezza per l'usu di scaffali pesanti

Heavy shelf use to prevenzione top-heavy: si deve esse fattu per mette e merchenzie ligeri in cima, u fondu di u principiu di merchenzie pisanti.

A sovraccarica deve esse impedita in l'usu di scaffali pisanti: u pesu di ogni strata di merchenzie ùn deve micca più di a carica massima di i scaffali cuncepiti.

Usu pesante di scaffale per prevene super largu: l'altezza di a strata di u scaffale, a larghezza di a strata hè stata limitata, a dimensione di u piattu di carta è e merchenzie deve esse un pocu menu di u spaziu net 100mm.

L'usu di scaffali pisanti per prevene a collisione: carrelli elevatori in u prucessu di funziunamentu, deve esse trattatu u più dolce pussibule.

Quandu u scaffale pesante hè utilizatu per mette e merchenzie sopra à u scaffale, l'operatore ùn deve micca pruvà à entre direttamente in u fondu di u scaffale.

Heavy duty shelf usu per impediscenu l'usu di bordu di pavimentu substandard (carta di carta) utilizatu nantu à u scaffale, u fondu di a parolla sichuan hè u più adattatu.

In l'usu di scaffali pisanti, quandu l'altezza di e merchenzie hè più di 1,8 metri, un puntu spiciale per attentu, hè chì deve avè a machina di carica è scaricamentu currispondente. Perchè u spaziu tutale di u canali necessariu hè grande, u a densità di almacenamentu hè più chjuca di quella di altri sistemi.

L'altezza di u scaffale pesante hè regulabile.Cù vari tipi di carrelli elevatori è stacker, u scaffale di almacenamentu pesante pò rializà l'accessu rapidu di diversi pallets.U compartimentu di carica unità massima pò ghjunghje à 2000KG, chì hè u metudu di almacenamentu più cumuni in diverse industries.Each pallet pò esse almacenatu o spustatu separatamente senza a necessità di spustà altre pallets.Can adattà à diversi tipi di scaffali. altezza di u fasciu secondu i bisogni di a dimensione di a carica. Merchandise in grande circulazione, carica rapida è scaricamentu. L'equipaggiu più simplice, u costu più bassu, pò esse installatu è plegatu rapidamente.

—–Reprint in Shelf Industry Network


Tempu di post: 03-novembre-2020