Portu di Qingdao di a Pruvincia di Shandong: Model Light Shining 2021

U tempu passa, a lotta cuntinueghja. Mudellu u 1 di ghjennaghju di u 2021, "tempu" "ancu squadra d'innuvazione di l'acciaio" completamente automatizatu à u portu di Qingdao, chì hè u locu di nascita di u terminal di cuntainer portu di Shandong, inaugura l'annu novu a prima operazione d'attraccamentu di navi cuntainer. - 299 - metru longu "valer express" rota, oltri a 335 metri "Sophia express" nidificatu in i 107 cuccette, u situ in autumàticu navetta DaoYinChe, grua ponte blu funziunamentu liscia, orbita imbriglia u cuntinuu vai prestu... Chì magnifica scena di saviezza è scienza è tecnulugia.
1610613952(1)
U 30 di dicembre di u 2020, u Dipartimentu di Propaganda Centrale hà attribuitu u titulu onorariu di "Lianyang Innovation Team" è "Model of the Times".I quadri è i travagliadori in u Portu di Qingdao di a Pruvincia di Shandong hà amparatu da l'atti mudeli, chì creanu una forte atmosfera di apprendimentu è di ricuperazione. À l'iniziu di l'annu novu di u 2021, tutti i bacini in u Portu di Qingdao di a Pruvincia di Shandong sò affollati di vitture. e barche.U spiritu di "Lianyang Innovation Team" hè statu trasfurmatu in azioni pratiche in a discussione calda.Ognunu hà praticatu u spiritu di mudellu in i so posti, è hà apertu una nova pagina cù a passione di a lotta è i rializazioni frequenti.
In Qingdao qianwan cuntainer terminal, più di 4 8000 teu operazione nave nave in Hong Kong à u listessu tempu, bastone à a pusizioni di u persunale di "ancu azzaru squadra di innuvazione" intraprendente, esse più duru per incuragisce, invernu, ice breaker, lina " Mediterraniu "in l'area 83 in alta altitudine, culpisce una nave 18589 teu carica è scaricamentu, a nave 211 scatula naturale / h, u trattu di nave rotte europee trè alti 16,1 metri; In u funziunamentu di "Caroline Maersk", u core liner di Maersk Sudamerica, a più alta efficienza di l'aviò unicu di sta linea era 35,8 scatula naturali / ora.
In a sezione di l'operazione di u produttu di petroliu, tutti i quadri è i travagliadori sò guidati da u spiritu di "Lian-Steel Innovation Team", portanu avanti cumplettamente a bella tradizione di "Festival fora di Hong Kong, Work in Hong Kong", è rinfurzà cumplettamente a funzione. di u trasportu à quattru direzioni. U ghjornu di l'annu novu, hà cumpletu 15 operazioni di navi, cù un throughput di 690 000 tunnellate, cumprese 510 000 tunnellate d'oliu impurtatu è 200 000 tunnellate di pipelines.Tutti l'indicatori anu superatu u calendariu di a battaglia.
U listessu drive calda hè dinù prisente in u piastra secca bulk, Qianwan Port Area, Dongjiakou Port Area operazioni seccu bulk bè ancu Taiwan.87 berths in prima cumpagnia di Hong Kong, in faccia di stranieri i bisogni pruduzzione emergenza di i clienti, persunale di pruduzzione à sviluppà "ancu squatra d'innuvazione azzaru" (u spiritu di studiu duru davanti à u tipu di nave, marea, infurmazione di l'equipaggiu, superà u ventu, u friddu, l'innuvazione u pianu di carica, i prucessi di travagliu di nidificazione "doppiu", cum'è 7 ore prima di u tempu per compie u "cape" rounds di 112000 tunnellate di carica di carbone, questu hè a cumpagnia di Hong Kong dapoi prima di l'attraccamentu di a nave di u più grande carbone di trasbordu internaziunale; In u molu di u minerale di Dongjiakou, i navi di cummerciu esteru dui aperti dui docking, trè grandi navi à u stessu tempu in u portu, a matina, a temperatura hè sottu à -10 ℃, a linea di trenu di carbone bluccatu tutti congelati, quadri è travagliadori inseme, sudatu à scongelu carbone, innuvazione è efficienza, migliurà effittivamenti l'efficienza di più di 20%, postu chì U principiu di l'invernu hè statu un totale di 503 scaricamentu di veiculi di carbone congelatu.
Piastre di rottura, pasta di carta, acciau, sabbia, granu, cuncentrazione di ramu, cum'è nave à Hong Kong, sottu u mottu "ancu squadra d'innuvazione di l'acciaio", i travagliadori si sò vuluntarii à traversu a vigilia di a pusizione di hold, stabilitu a polpa, l'alimentariu, cuncentrazione di ramu in una grande battaglia di mercurie chjave, chjappà una sola classa pulpa scaricata 13880 tunnellate di ghjornu è di notte, corn move dao, 19000 tunnellate di scaricamentu di cuncentrazione di ramu fà una sola classa 8115 tunnellate d'alta efficienza.
Navigate in gloria. Cù l'arrivu di l'annu novu, u novu viaghju di u "14th Five-Year Plan" hà iniziatu.Sutta a guida di u spiritu intraprendente di "Lian Steel Innovation Team", i quadri è u staffu di Shandong Port Qingdao sò striving for achievements basatu nantu à i so posti è cuntribuiscenu a so forza per ottene un "bon principiu" cù alti standard è alta qualità.

 

—– Ristampa in West Coast News


Tempu di pubblicazione: 01-Jan-2021