Precauzioni è accettazione di i prezzi all'ingrossu

U prezzu grossista di racks cunsidereghja principarmenti un pianu di pianificazione è di disignu fattibile.L'acquistu in cunfurmità cù e specificazioni è dimensioni di u disignu di u pianu pò migliurà assai l'efficienza di l'acquistu è accurtà u ciculu.Allora, chì sò e precauzioni per l'ingrossu di scaffali?Cumu verificà è accettà?

Precauzioni per u prezzu à l'ingrossu di i scaffali:
1. Attenti à i scaffali di prezzu bassu: Per migliurà u so vantaghju cumpetitivu, assai picculi fabbriche utilizanu l'acciaio di bassa qualità per pruduce scaffali, è u prezzu hè assai più bassu, chì ùn risponde micca à i bisogni di carica, è hè propensu à a ruggine, a curvatura è a deformazione, chì ponenu periculi per a sicurità per a merce di magazzinu è u persunale.

2. Selezzione di u fabricatore: I pruduttori di scaffali regulari anu siti web.I cumpratori anu da cercà i casi di successu di i pruduttori è sceglite i pruduttori sperimentati per assicurà a qualità di a scaffale è i servizii di installazione è mantenimentu post-vendita.

cumpetenze di accettazione di u prezzu à l'ingrossu:
1. Sia chì l'imballu hè dannatu: A maiò parte di i scaffali deve esse trasportatu nantu à longu distanzi, è i fabricatori l'imballaranu prima di a spedizione.Una volta chì l'imballu si trova chì hè dannatu, verificate attentamente se e culonni, travi, laminati è tiranti sò piegati o deformati.Pigliate una foto per evidenza, è truvate u fabricatore per rimpiazzà in u tempu.

2. Sia chì a nota di consegna hè coherente cù a quantità attuale: Per evità a consegna sbagliata di u fabricatore o a consegna mancata, l'ispettore deve ancu cuntà currettamente a quantità.Sè a quantità hè trovu à esse inconsistente, vi tocca à verificà cù u fabricatore in tempu à capisce s'ellu hè una spedizione grossista o hè veramente sbagliatu Capelli o capelli mancati.

3. Sia chì a superficia di u scaffale hè liscia: l'ultimu prucessu di pruduzzione di scaffale hè spraying.A qualità di spraying hè a chjave per distingue u scaffale.Pudete osservà se a superficia di a scaffale hè cascata, ma evite micca di chjappà u scaffale cù oggetti affilati.


Tempu di post: 12-lugliu-2020