Novu brevettu - Un dispositivu cumminatu di supportu di merchenzie

Un dispositivu di supportu di merchenzie cumminatu cuncepitu da i nostri ingegneri di R&D hà ottenutu successu un brevettu US.
Chi hè què?
Hè essenzialmente un pezzu di plastica di cunnessione trà i montanti.
Un dispositivu di supportu di merchenzie cumminatu include almenu dui frames di supportu di merchenzie impilati verticalmente, induve ogni dui frames di supportu di merchenzie adiacenti sò cunnessi da una pluralità di connettori di supportu di supportu di merchenzie;u quadru di supportu di a merce include quattru primi piatti di supportu in forma di L, è i rack di piazzamentu di e merchenzie sò disposti trà i quattru primi piatti di supportu in forma di L; u connettore di supportu di supportu di merchenzie hè prisentatu in forma di piastra in forma di L, una prima scanalatura d'inserzione è una seconda scanalatura d'inserzione per cunnette i primi platti di supportu in forma di L sò aperte rispettivamente à l'estremità superiore è inferiore di u connettore di u quadru di supportu di merchenzie, è a prima scanalatura d'inserzione è a seconda scanalatura d'inserzione sò disposte simmetricamente in specchiu relative à una parte media di Connettore di cornice di supportu di merchenzie: a prima scanalatura d'inserzione hè una scanalatura in forma di L larga à una estremità esterna è stretta in una estremità interna, è a seconda scanalatura d'inserzione hè una scanalatura in forma di L larga à una estremità esterna è stretta à l'estremità esterna. una fine interna.

11
Perchè l'avemu inventatu ?
Uscaffalature in acciaio senza bulloniin u mercatu hà generalmente 8 montanti.U 4 upper upright è l'inferiore 4 upright ponu esse cunnessi in trè manere: U scaffalamentu di u keyhole hè cunnessu da fogli di metalli o rivets, è a scaffalatura slotted hè cunnessa da disinni plug-in.Stu metudu di cunnessione hè più difficiuli di assemblà.Tuttavia, u dispusitivu di supportu di merchenzie hè simplice è novu in struttura, alta inestabilità, è faciule d'assemble è di disassemble.

rivet rack
Puderaghju vende scaffali cù questa patente?
With our authorization, you can sell shelving with this patent in the US market. If you sell products with this patent without our permission, you will bear legal responsibility. If you have any questions, please contact us:info@abctoolsmfg.com


Tempu di Postu: Aug-05-2021