Cumu riduce i costi di magazzinu

A gestione di u costu di almacenamentu si riferisce à l'impresa in a gestione di l'almacenamiento di qualsiasi metudi di almacenamentu necessariu per piglià i mezi di cuntrollu, u scopu di u costu di almacenamentu più bassu per ottene a qualità di almacenamentu pre-specificata è a quantità di almacenamentu, cumprese tutti i sforzi per riduce u costu di almacenamento.

1. Principii di gestione di u costu di magazzinu

Principiu di ecunumia

U risparmiu hè u risparmiu di risorse umane, materiali è finanziarii.Hè u core di migliurà l'efficienza ecunomica, l'esigenza di agisce in cunfurmità cù e lege ecunomiche obiettive, è ancu un principiu di basa di cuntrollu di i costi. Sutta a guida di stu principiu, duvemu stabilisce un novu cuncettu di gestione di i costi di magazzinu: duverebbe. micca solu esse restrizzioni negativu è surviglianza, ma deve esse guida è intervenzione attiva.

In u passatu, a gestione di i costi, à u primu solu enfatizatu l'analisi è l'ispezione dopu à l'avvenimentu, principarmenti fucalizza nantu à l'implementazione stretta di a gamma di costu è e regule è e regule, chì in realtà appartene à a natura di "riparazione di u tardu" cuntrollu protettivu. In seguitu, hà sviluppatu per fucalizza nantu à u cuntrollu di i costi di ogni ghjornu.Quandu s'hè trovu chì era in realtà fora di u standard o di u budgetu, hà immediatamente rinviatu à i dipartimenti pertinenti per l'intervenzione o l'aghjustamentu, per correggere i difetti è cunsulidà i rializazioni, chì era essenzialmente un cuntrollu di feedback. principiu di risparmiu prufonda in u futuru, l'enfasi di u cuntrollu di i costi deve esse trasferitu à u cuntrollu prima chì u costu si faci, fà una bona previsione ecunomica, tocca cumplettamente u putenziale di salvezza internu di l'imprese di almacenamento, è fà calculi attenti in ogni locu, è travaglià dura in u futuru. doppia crescita è doppia sezione.Solu in questu modu, a perdita è a perda pò esse eliminata in anticipu, in modu di "nip in the bud" è effittivamenti ghjucà u rolu di cuntrollu di feed-forward.

U principiu di completeness

L'implementazione di u principiu di cumplessità in a gestione di i costi di magazzinu hà principalmente i seguenti dui significati.

①.Gestione cumpleta di i costi

U costu hè un indice ecunomicu cumpletu è forte, chì implica tutti i dipartimenti di una impresa è u funziunamentu attuale di tutti i travagliadori.Se vulemu riduce i costi è migliurà i benefici, avemu da mobilizà cumplettamente l'iniziativa è l'entusiasmu di ogni dipartimentu è ogni impiigatu. a pagari attenti à u costu control.Mobilize u publicu à participà à a gestione di costu, di sicuru, ùn hè micca à annullà o debilitari u costu di gestione di l 'istituzioni prufessiunale è persunale prufessiunale, ma in un prufessiunale, nantu à a basa di gestione di costu, esige tuttu, tuttu, tuttu u tempu per esse realizatu in cunfurmità cù i normi di quota o a gestione di u costu di u budgetu, solu in questu modu, per chjude i lacune da parechji aspetti, finiscinu di perdi.

② Tuttu u prucessu di gestione di i costi

In a sucietà muderna, duvemu dà un ghjocu cumpletu à u rolu integratu di a logistica, è rinfurzà a gestione di u costu in u almacenamentu è altri ligami. Dimustratu chì solu quandu u costu di u ciclu di vita di u pruduttu hè cuntrullatu in modu efficace, u costu pò esse ridutta significativamente, è da u puntu di vista di a sucietà sana, solu allora pò esse realizatu u veru risparmiu di costu.

U principiu di cumminà rispunsabilità, putere è interessi

Per fà a gestione di i costi di u magazzinu veramente efficace, duvemu seguità strettamente i requisiti di u sistema di rispunsabilità ecunomica è eseguisce u principiu di cumminà a rispunsabilità, u dirittu è u benefiziu. rispunsabilità è u putere di ogni membru à cuntrullà u costu di rispunsabilità.Obviously, s'è l 'unità rispunsevuli ùn hannu stu putere, ùn ci hè micca cuntrollu.Per esempiu, ogni centru rispunsabilità costu hà stabilitu certi standard o budgets.S'elli sò tenuti à cumpiendu a rispunsabilità di u cuntrollu di i costi, deve esse datu l'autorità per decide s'ellu un certu costu pò esse spentu in l'ambitu prescrittu. in modu di mobilizà cumplettamente l'iniziativa è l'entusiasmu di ogni centru di rispunsabilità di u costu in u cuntrollu di i costi, hè necessariu di valutà regularmente è valutà a so prestazione attuale, è strettamente ligata cù l'interessi ecunomichi di i travagliadori stessi, per chì i premii è e penalità sò chjaru.

I principii di gestione per obiettivi

A gestione per ugettivi, chì hè ghjunta in i Stati Uniti in l'anni 1950, si riferisce à a gestione di l'impresa chì piglia i scopi stabiliti cum'è a basa per a gestione di risorse umane, risorse materiali, risorse finanziarie è indicatori ecunomichi impurtanti. A gestione di i costi hè un impurtante. cuntenutu di gestione da ugettivi, si deve esse basatu nantu à u costu di mira, cum'è u criteriu di l'attività ecunomica di l'impresa per limità è guidà, è strive à fà cù u minimu spesa di costu, uttene u megliu beneficiu ecunomicu è suciale. Dapoi u costu di destinazione hè cum'è un scopu di strive à ottene u costu, tandu stabilitu u costu di destinazione deve esse sicondu i circustanzi specifichi di sta impresa, cum'è e cundizioni di l'equipaggiu esistenti, a capacità per u livellu tecnicu è l'affari, l'infurmazione storica di u costu, etc. cunsiderà à e cundizioni esterni di l'impresa (cum'è a pulitica finanziaria naziunale, a situazione di l'offerta è a dumanda di u mercatu, in a listessa industria in casa è à l'esteru, u listessu tipu d'infurmazione di u costu di u dipartimentu, etc.), è dopu cù u metudu speciale di gestione di costi. è strategia, u megliu costu di destinazione.

U principiu di gestione di eccezzioni

"Gestione eccezziunale" hè un metudu speciale utilizatu in u cuntrollu di ogni ghjornu di l'operazione è a gestione di l'impresa in i paesi occidentali, in particulare in u cuntrollu di ogni ghjornu di l'indicatori di costu.

U cuntrollu di u costu di ogni ghjornu hè soprattuttu attraversu l'analisi è a ricerca di diverse differenzi di costu, in modu di truvà prublemi, scavà u putenziale di riduzzione di u costu, è mette in avanti misure specifiche per migliurà u travagliu o curregge difetti. ogni impresa di logistica sò spessu cumplicati è troppu à gestisce.In ordine per migliurà l'efficienza di gestione di i costi, i gestori ùn deve micca mette a so energia è u tempu spargugliatu in tutte e diffirenzii di costu, l'usu di u putere mediu;Inveci, duvemu mette in risaltu i punti chjave. è fucalizza a nostra attenzione nantu à e differenzi chjave chì sò anormali è micca in linea cù a rutina.Duvemu tracciali à a causa di a radica, scopre i motivi di e diffirenzii, è i rispunsevuli puntuale à u centru di rispunsabilità di u costu pertinenti, per piglià rapidamente misure efficaci per gestisce bè, è rinunzià à l'altri. Tutti issi diffirenzi critichi. chì sò fora di a norma è fora di a norma sò chjamati eccezzioni.

2. U compitu di a gestione di i costi di magazzinu

A gestione di u costu di u magazzinu hè di utilizà a manera più ecunomica per rializà a funzione di almacenamentu, vale à dì, sottu a premisa di assicurà a realizazione di a funzione di almacenamento, cumu riduce l'investimentu in quantu pussibule. analisi ecunomica nantu à u funziunamentu logisticu di l'imprese, capisce u fenomenu ecunomicu in u prucessu di logistica, in modu di creà u più grande benefici logistica cù u costu logisticu più bassu.In parechje cumpagnie, u costu di almacenamentu hè una parte impurtante di u costu tutale di logistica u costu logisticu di altu è bassu hà un grande impattu, u sistema di logistica di l'impresa à u listessu tempu mantene i livelli d'inventariu per l'impresa per a produzzione o u livellu di serviziu di u cliente ghjoca un rolu impurtante, a gestione di i costi di magazzinu deve esse in piazza per assicurà chì u livellu di serviziu cum'è u prerequisite.

Cuntenutu di a gestione di i costi di magazzinu

L'essenza di a gestione di i costi di u magazzinu hè di riduce l'investimentu quantu pussibule sottu à a premisa di assicurà a realizazione di a funzione di almacenamiento. Questu hè un prublema di relazione input-output, è ancu un prublema raghjone di perseguite l'input di u costu di almacenamiento.

"Beneficiu inversu" hè una lege basica universale in l'attività logistica. Innegabilmente, u magazzinu, cum'è una attività necessaria, hè determinata da e so caratteristiche, è spessu hà a tendenza à riduce i benefici di u sistema logisticu è aggrava l'operazione di u sistema logisticu. , Per quessa, hà l'effettu "avversu" nantu à l'attività suciale è ecunomica. Stu effettu hè principalmente causatu da u almacenamentu irragionevule è i cambiamenti di qualità è a perdita di valore di l'uggetti almacenati durante l'almacenamiento.

L'almacenamiento irragionevule hè principalmente riflessu in dui aspetti: unu hè a tecnulugia di almacenamentu irragionevule; In segundu, a gestione di l'almacenamiento, l'urganizazione hè irragionevule. E so manifestazioni sò i seguenti:

①.U tempu di almacenamiento hè troppu longu;

②.A quantità di almacenamiento hè troppu grande;

③.A quantità di almacenamiento hè troppu bassu;

Cundizioni di almacenamentu insufficiente o eccessivu;

⑤.Sbilanciamentu di a struttura di almacenamiento.

I cambiamenti di qualità chì ponu accade durante l'almacenamiento sò principalmente causati da u tempu d'almacenamiento, l'ambiente, l'operazione è altri fattori. A forma di cambiamentu di qualità include principalmente cambiamenti fisichi è meccanichi (statu di esistenza fisica, fuga, odore, danni, deformazione, etc.), chimica. cambiamentu (decomposizione è idrolisi, idratazione, currusioni, invechje, cumminazzioni, polimerizazione, etc.), cambiamentu biochimicu, invasioni biologiche diverse (ratti, pesti, formiche), etc.

Una varietà di merchenzie durante u almacenamentu pò ancu esse a perdita di valore, cum'è a perdita lenta, a perdita di u valore di u tempu, i costi di almacenamentu eccessivu, etc.

U cambiamentu di qualità è a perdita di valore di sti almacenamentu irragionevule è merchenzie almacenate durante u periodu di almacenamentu inevitabbilmente portanu à l'aumentu di u costu di almacenamentu, cusì chì i gestori di l'impresa devenu rinfurzà a gestione di u costu di almacenamentu da tutti l'aspetti.

4.L'impurtanza di a gestione di i costi di magazzinu

Cum'è una parte di a gestione di i costi di logistica, a gestione di i costi di magazzinu in u campu di a logistica hà ancu un spaziu largu per riduce i costi, per quessa, i prublemi di logistica di a gestione di i costi di magazzinu anu causatu chì i gestori di gestione di l'impresa generalmente prestanu attenzione.

A gestione di i costi di magazzinu hè una parte impurtante di a gestione di i costi di logistica

Riduzzione di u costu di magazzinu è di migliurà u livellu di serviziu di magazzinu custituiscenu u sughjettu più basicu di gestione di magazzinu di l'impresa. Gestione di i costi di magazzinu di u significatu hè: attraversu una capiscitura efficace di i costi di magazzinu, l'usu di u magazzinu è i beneficii logistichi antinomia relazione trà ogni fattore, magazzinu di l'urganizazione scientifica è ragionevule. attività, rinfurzà l'attività di magazzinu in u prucessu di u cuntrollu efficaci di i costi, riduce l'attività di magazzinu in u cunsumu di u travagliu materializatu è a vita, per riduce u costu tutale di almacenamiento, migliurà l'efficienza ecunomica di l'imprese è i scopi suciali.

Reduce u risicu di l'inventariu attraversu u cuntrollu di u magazzinu

In più di fora di u campu assemblea di grande equipaggiu, custruzzioni, a maiò parte di a pruduzzioni generale di rializazione di u produttu cumplitamenti micca inventariu hè assai difficiuli à ghjunghje sin'à i nostri scopi, a pruduzzioni generale di merchandise di materie prime ci vole à esse ghjustu u dirittu quantità di scorta di sicurità, issu hè per guarantiscenu a pruduzzione stabile è un mezzu impurtante per prumove a vendita, è dannu contr'à contingencies per a logistica misure d'urgenza impurtanti, cum'è u trafficu, forza maiò, accidenti, etc.; Tuttavia, l'inventariu significa l'aumentu di u costu di capitale di l'operazione di capitale stagnante, è vi pruducia perdita, risidui è altri risichi. Riduzzione di u risicu hè ottinutu da u cuntrollu di l'inventariu.U cuntrollu di l'inventariu generalmente include u cuntrollu di l'inventariu, l'arrangiamentu di u magazzinu, u cuntrollu di rifornimentu, l'arrangementu di consegna, etc.Using u cuntrollu di l'inventariu per riduce u costu hè unu di i cuntenuti impurtanti di a gestione logistica.

L'attività di magazzinu aiuta à riduce u costu logisticu di u sistema

L'allocazione di u costu di logistica di u sistema in u prucessu specificu di u funziunamentu, divisu in u costu di almacenamento, u costu di trasportu, u costu di l'operazione, u costu di risichi. U costu di u magazzinu ùn hè micca solu una parte impurtante di u costu di logistica, ma ancu una parte integrante di a gestione di i costi di logistica. riduzzione di u costu di magazzinu pò direttamente riduce u costu di logistica. A cumminazzioni di i prudutti in magazzini, stowing degne, imballaggio di circulazione, gruppu è altri prucessi di circulazione hè di migliurà l'efficienza di carica è scaricamentu, fate un usu pienu di i mezi di trasportu, in modu chì riduce u costu di trasportu. L'almacenamiento raghjone è precisu riducerà u cambiamentu di merchenzie, u flussu, riduce u nùmeru di operazioni; L'usu di l'operazioni di magazzinu di mecanizazione è d'automatizazione, conduce à riduce u costu di l'operazioni. è mantenimentu di merchenzie, cuntrollu di quantità precisa, riduce assai u risicu è u costu.

Implementà servizii logistichi à valore aghjuntu attraversu attività di magazzinu

Eccellente gestione logistica ùn solu bisognu di scuntrà a vendita di u produttu, riduce i costi di u produttu, ma ancu deve esse realizatu servizii di valore aghjuntu per migliurà l'ingudu di a vendita di u produttu. U valore di a vendita di u produttu vene principalmente da a migliione di a qualità di u produttu, l'espansione di e funzioni. , u valore di u tempu di a puntualità, u valore di u mercatu di i valli di peaking è leveling, è u valore aghjuntu di servizii persunalizati. Molti servizii di logistica di valore aghjuntu sò realizati in u ligame di magazzinu.Per mezu di u prucessu di circulazione, a qualità di u produttu hè migliurata, a funzione hè cambiata, è a persunalizazione di u produttu hè realizata.Per mezu di u cuntrollu di u tempu di u magazzinu, u ritmu di produzzione è u ritmu di cunsumu sò sincronizati, è u valore di l'utilità di u tempu di a gestione logistica hè realizatu. Attraversu l'integrazione di merceria di u almacenamentu, realizanu servizii persunalizati per u cunsumu.

Equilibre l'occupazione di i fondi circulanti attraversu l'attività di almacenamento

A materia prima, i prudutti, i prudutti finiti di l'imprese industriali, è i prudutti di l'imprese cummirciali sò i principali occupanti di u capitale di travagliu.U cuntrollu di l'inventariu hè in realtà u cuntrollu di u capitale di travagliu, è u cuntrollu di l'inventariu hè l'equilibriu ottimale di l'occupazione generale di u capitale di travagliu di l'imprese. Perchè, aumentendu a quantità di l'ordine pò riduce u costu di l'ordine è u costu di trasportu, mantene una certa ripruduzzione è materie prime. riducerà u numeru di scambiu di pruduzzione, migliurà l'efficienza di u travagliu, u magazzinu è a gestione di i costi di a logistica hè di circà u megliu partitu trà i dui, per ghjunghje à u scopu di riduce u capitale logisticu.

Fonte: Shelf Industry Network


Tempu di post: 25-Jan-2021