A cumpagnia di spedizione hà aumentatu i prezzi di novu?

Qualchì tempu fà, un cabinet di decine di millaie di dollari hà digià mostratu segni di riduzione di prezzu.Sicondu i rapporti, da a fini di sittembri, i prezzi di u trasportu sò caduti, chì allevianu i venditori chì si preparanu per a stagione alta.

Tuttavia, i boni tempi ùn durò tantu.Dopu à menu di duie settimane di tagli di prezzu, Mason hà avà annunziatu fermamente u ritornu di l'aumentu di i prezzi.

 

Attualmente, l'ultima offerta di Mason hè di 26 yuan/kg.Pigliate una cumpagnia di spedizioni cum'è un esempiu.In l'ultimi dui mesi, a quotazione di Mason hà fluttuatu assai.À a mità di a fine di l'aostu, a quotazione di Mason era di 22 yuan / kg, è a quotazione più bassa hà righjuntu 18 yuan / kg à a fini di settembre.kg, durante u National Day, u prezzu di u so Maison falò à 16,5 yuan/kg, è si cuminciò a risurrezzione dopu à a festa.

 

spedizione matson

 

 

Certi vinditori anu dettu chì aspittàvanu à a riduzione di u prezzu di Mason, ma perchè u fabricatore hè ancu in festa di u ghjornu Naziunale, a merchenzie ùn pò micca esse prodotta in tuttu.Quandu e merchenzie escenu, u prezzu di a Maison risalerà di novu...

 

Un altru venditore hà dettu ch'elli avianu solu negoziatu u prezzu di spedizione uni pochi ghjorni fà, è ieri anu dettu chì anu da aumentà u prezzu.Micca solu questu, ma anu ancu avanzatu u tempu di cut-off di l'ordine.

 

In quantu à i taglii bruschi di u prezzu di Mason è l'aumentu bruscu di u prezzu, certi spedizionieri anu dettu chì u Black Friday (26 di nuvembre) hè vicinu, è parechji venditori volenu spedinu più.Attualmente, solu u liner regulare di Mason pò chjappà cù a stagione di punta, è sicondu l'accordi di Mason, Da a perspettiva di u numeru di barche è a capacità di trasportu, l'offerta hè in pocu tempu di novu, cusì u prezzu deve esse aumentatu.


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2021