Prima in u paese!U portu di Shandong mette "ochju di saviezza" nantu à i rimorchiatori

Recentemente, Shandong Port Qingdao Wisdom Green Port Construction hà aghjustatu novi risultati, indipindentamente da Shandong Port Qingdao Wheel Barge Company, chì dirigenu a ricerca è u sviluppu di "sistema di sicurezza di produzzione di immagini panoramiche di rimorchiatore" messe formalmente in usu di pruduzzione, per u "ochju di saviezza". risolviri effittivamenti u rimorchiatore in a pruduzzione di u viaghju di i prublemi di sicurità cum'è un risultatu di visuale blind area.This sistemu hè u primu di u so tipu in China, è darà riferimentu per a rializazione di u funziunamentu Tug intelligente in l'industria portu di China.

 

Hè capitu chì in l'operazione di rimorchiatore attuale, l'operatori di rimorchiatori spessu anu bisognu di ghjudicà a distanza trà u rimorchiatore è u mira secondu a so propria sperienza, è eseguisce l'operazioni currispundenti.A causa di una certa zona visuale ceca in u ponte, l'accidenti di sicurezza, cum'è u scraping di u mastru è a collisione, sò faciuli à accade se u cunduttore ùn hè micca abbastanza attente in l'operazione contru a grande nave. Port Barge Co., Ltd. hà aumentatu i sforzi di ricerca, innuvatu l'intruduzioni di u cuncettu di "immagine panoramica di 360 gradi di l'automobile", hà studiatu è sviluppatu u "sistema d'imaghjini panoramichi di pruduzzione di salvezza di rimorchiatore", è cuncintratu à risolve l'area visuale ceca. di guida di rimorchiatore.Dopu à un annu è mezu, u sistema hè statu sviluppatu cù successu. Dopu à l'operazione, l'operatore pò aduprà a piattaforma di operazione digitale per migliurà u prucessu di operazione, riduce u misoperation di u rimorchiatore, migliurà a precisione di l'operazione, è riduce in modu efficace u risicu di rimorchiatore. funziunamentu.

 

U sistema d'imaghjini panoramichi di rimorchiatore "sicurezza di a pruduzzione cumpresi 360 gradi 360 gradi panoramiche di l'imaghjini, l'avvisu di a gamma di radar, l'avvertimentu di prevenzione di collisione di mastru trè grandi moduli, attraversu 2 serie di videocamere panoramiche installate in u scafo è radar d'onda 11 millimetri, u rimorchiatore circundante l'acque. in 200 metri di cundizione di u mare per a scansione in tempu reale, pò ottene u monitoraghju di l'imaghjini à 360 gradi, a precisione chì varieghja, a funzione di alarme vocale, cum'è truvata in ogni tipu di periculu oculatu in u tempu, furnisce un grande aiutu per u cunduttore.

 

"Utili, utili, intelligenti!" Cui Hongquan, capitanu di l'Asia 10, una cumpagnia di barca in u portu di Qingdao in a pruvincia di Shandong, hà riassuntu l'esperienza di utilizà u novu sistema in trè parolle."Hè cum'è installà un "ochju di saviezza" nantu à i rimorchiatori.Prima, l'operazioni eranu basate interamente nantu à l'esperienza, ma avà ponu esse quantificate è digitalizzate, rendendu l'operazione più sicura, più sicura è più efficiente ".

 

Sicondu l'arrangementu di u Gruppu Portu di Shandong, u Portu di Qingdao di a Pruvincia di Shandong cuntinueghja à fà sforzi per custruisce un portu intelligente è verde, è hà ottenutu parechji risultati benefizii chì guidanu u paese è ancu u mondu. è u primu terminal di containeru cumplettamente automatizatu in Asia, cuntribuendu "a saviezza cinese" è a "soluzione cinese" à a custruzzione di terminali automatizatu in u mondu cù a so eccellente prestazione di low cost, ciculu cortu, alta efficienza, intelligenza piena, più sicura è emissioni zero. basa, l'intruduzioni innovativu di pacchettu di pila di carburante à l'idrogenu per furnisce u putere per a gru ferroviaria automatica, cusì chì a gru ferroviaria per ottene emissioni zero cumpleta, senza contaminazione. À u listessu tempu, tecnulugia avanzata cum'è big data, cloud computing, intelligenza artificiale. è l'Internet mobile sò appiicati à a gestione di a produzzione portu per migliurà in modu cumpletu u livellu di l'automatizazione è l'intelligenza di i porti.U prughjettu di custruzzione di u sistema di applicazione di portu intelligente 5G hè statu sceltu cù successu in i primi deci casi di prumuzione di "5G + Internet Industrial".

—– Ristampa in West Coast News


Tempu di Postu: 14-Jan-2021